СУТЬ КОМПЕТЕНТНІСНОЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ СИНТАКСИСУ СКЛАДНОГО РЕЧЕННЯ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.51.2.71-74Ключові слова:
компетентнісний підхід, синтаксис, аналіз синтаксичних теорій, компетентнісна методика навчання, синтетичний характер синтаксисуАнотація
Статтю присвячено лінгвістичним основам навчання синтаксису складного речення в основній школі. Системне вивчення синтаксису складного речення є найважливішим у здійсненні учнями мовленнєвої діяльності та досягненні мети мовної освіти загалом. У статті з’ясовується, наскільки знання із синтаксису відповідають сучасним вимогам, характеризують теоретичне підґрунтя реалізації компетентнісного підходу в мовній освіті, аналізує стан різноаспектних наукових досліджень синтаксистів, а також визначає лінгвістичні засади компетентнісної методики навчання синтаксису складного речення.
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-11-09
Номер
Розділ
Наукові статті