РЕАЛІЗАЦІЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ МІЖ ДИСЦИПЛІНАМИ ПРИРОДНИЧОГО ЦИКЛУ У ПРОЄКТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ ЯК ОСНОВИ КОМПЕТЕНТНІСНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.51.2.90-96Ключові слова:
фізика, проєктна діяльність, міжпредметні зв’язки, ключові і предметні компетентностіАнотація
У статті ставиться завдання відображення результатів обробки та аналізу експериментальних даних напрацювання науково-природничої і математичної компетентності учнями основної школи при використанні міжпредметних зв’язків фізики з дисциплінами природничого циклу в проєктній діяльності.
На основі статистичного аналізу отриманих результатів усі чотири сформульовані гіпотези приймаються з високим рівнем надійності, а саме:
1) до проведення формувального експерименту контрольна та експериментальна групи були однорідними за рівнями сформованості досліджуваних компетентностей;
2) після проведення експерименту рівні сформованості досліджуваних компетентностей в контрольній групі не зазнали суттєвих структурних змін;
3) після проведення експерименту рівні сформованості досліджуваних компетентностей в експериментальній групі змінились суттєво;
4) після проведення формувального експерименту контрольна та експериментальна групи суттєво відрізняються за високим і низьким рівнями сформованості досліджуваних компетентностей.