СТАН ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ДО ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ КАРАНТИНУ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.51.2.100-104Ключові слова:
готовність педагога, дистанційне навчання, карантин 2020, опитування педагогівАнотація
У статті на основі аналізу наукових публікацій і статистичних даних, що перебувають у відкритому доступі, конкретизовано поняття «готовність педагога до використання дистанційного навчання» та представлено окремі результати проведеного дослідження щодо готовності вчителів закладів загальної середньої освіти до впровадження дистанційного навчання під час карантину навесні 2020 року. Зосереджено увагу на ключових проблемах, які було виявлено шляхом онлайн-опитування педагогів шкіл України. Окреслено ключові проблеми, які виникали в учителів під час організації дистанційного навчання навесні 2020 року.