ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНО-ЕТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ

Автор(и)

  • РОКСОЛЯНА ЗОЗУЛЯК-СЛУЧИК доктор педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи, ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», м. Івано-Франківськ https://orcid.org/0000-0001-6066-590X

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.51.2.119-123

Ключові слова:

професійно-етична підготовка, фахівець соціальної сфери, викладач професійно-орієнтованих дисциплін, заклад вищої освіти, професійна етика

Анотація

У статті проаналізовано процес професійно-етичної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери в закладах вищої освіти.

Закцентовано увагу на ролі впливу змісту професійно-орієнтованих  дисциплін та практичної підготовки  на ефективність професійно-етичної підготовки студентів у закладах вищої освіти. Авторкою встановлено  рівень розвиненості професіоналізму викладачів, котрі здійснюють професійно-етичну підготовку майбутніх фахівців соціальної сфери.

 

Біографія автора

РОКСОЛЯНА ЗОЗУЛЯК-СЛУЧИК, доктор педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи, ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», м. Івано-Франківськ

 

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-11-18

Номер

Розділ

Наукові статті