ІНТЕГРАЦІЙНЕ ВИВЧЕННЯ БІОГРАФІЇ ПИСЬМЕННИКА В КОНТЕКСТІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.51.2.137-140Ключові слова:
майбутні вчителі української мови і літератури, письменник як особистість, першоджерела, міждисциплінарна інтеграція, діяльнісна інтеграція, «тонкі і товсті» запитання, критичне читання, алгоритм перегляду мультимедійної презентації, інтеграційно-літературознавча компетентністьАнотація
У статті визначено ключові засади інтеграційного вивчення біографії письменника у процесі підготовки майбутніх учителів української мови і літератури. Розкрито особливості застосування міждисциплінарної інтеграції під час опрацювання першоджерельного біографічного матеріалу через історичний, філософський, психологічний, культурологічний аспекти. Репрезентовано діяльнісний аспект інтеграції: перегляд мультимедійних презентацій «Письменник як особистість» із застосуванням алгоритму, який сформований на основі стратегій критичного мислення.