ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ STEM-ПРОЄКТІВ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.51.2.141-146Ключові слова:
майбутні педагоги дошкільної освіти, STEM-освіта, STEM-проєктАнотація
У статті проаналізовано питання підготовки майбутніх педагогів дошкільної освіти до професійної діяльності, використання сучасних технологій навчання, зокрема, упровадження елементів STEM-освіти в закладах вищої освіти. Автори дослідили, що запровадження такої інноваційної технології навчання сприяє зацікавленню студентів до навчання, формуванню у них ключових професійних компетентностей.
Виокремлено основні проблеми запровадження STEM-проєктів в освітній процес підготовки майбутніх педагогів дошкільної освіти: підготовка компетентних педагогів і забезпечення їх засобами та обладнанням STEM-освіти; акцентовано увагу на використанні STEM-проєктів у межах виконання курсових і магістерських робіт, що допоможе творчому розвитку студентів, готуватиме їх до вирішення проблемних ситуацій у повсякденному житті та майбутній професійній діяльності.
Для дослідження проблеми застосовано такі методи, як аналіз, синтез та узагальнення психолого-педагогічної і навчально-методичної літератури, теоретичних положень, розкритих у науковій літературі; узагальнення власного педагогічного досвіду.