ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ STEM-ПРОЄКТІВ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

  • ОЛЬГА ШОВКОПЛЯС кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії та методики дошкільної освіти, Глухівський національний педагогічний університет імені О. Довженка https://orcid.org/0000-0002-5584-8813
  • ВАЛЕНТИНА МАЛИШЕВСЬКА аспірантка кафедри теорії та методики дошкільної освіти, Глухівський національний педагогічний університет імені О. Довженка https://orcid.org/0000-0001-9912-561X
Ключові слова: майбутні педагоги дошкільної освіти, STEM-освіта, STEM-проєкт

Анотація

У статті проаналізовано питання підготовки майбутніх педагогів дошкільної освіти до професійної діяльності, використання сучасних технологій навчання, зокрема, упровадження елементів STEM-освіти в закладах вищої освіти. Автори дослідили, що запровадження такої інноваційної технології навчання сприяє зацікавленню студентів до навчання, формуванню у них ключових професійних компетентностей.

Виокремлено основні проблеми запровадження STEM-проєктів в освітній процес підготовки майбутніх педагогів дошкільної освіти: підготовка компетентних педагогів і забезпечення їх засобами та обладнанням STEM-освіти; акцентовано увагу на використанні STEM-проєктів у межах виконання курсових і магістерських робіт, що допоможе творчому розвитку студентів, готуватиме їх до вирішення проблемних ситуацій у повсякденному житті та майбутній професійній діяльності.

Для дослідження проблеми застосовано такі методи, як аналіз, синтез та узагальнення психолого-педагогічної і навчально-методичної літератури, теоретичних положень, розкритих у науковій літературі; узагальнення власного педагогічного досвіду.

Біографії авторів

ОЛЬГА ШОВКОПЛЯС, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії та методики дошкільної освіти, Глухівський національний педагогічний університет імені О. Довженка

 

 

ВАЛЕНТИНА МАЛИШЕВСЬКА, аспірантка кафедри теорії та методики дошкільної освіти, Глухівський національний педагогічний університет імені О. Довженка

 

 

Опубліковано
2020-11-18
Розділ
Наукові статті