ОСОБЛИВОСТІ ВЕРБАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ВЧИТЕЛЯ ТА УЧНЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ШКОЛИ (ЗА ТВОРАМИ ІВАНА ФРАНКА)
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.52.1.12-15Ключові слова:
освітній простір, Іван Франко, вербальна взаємодія, педагогічний вплив, особистістьАнотація
Автором досліджуються особливості вербальної взаємодії вчителя та учня в освітньому просторі школи в контексті поглядів Івана Франка. Обґрунтовується необхідність пошуку нових стратегій та максимально сприятливих умов щодо підтримки процесів соціалізації, адаптації і самореалізації молоді в соціумі. Підкреслюється, що успіх педагогічного спілкування залежить від професійної підготовки, певних умінь і якостей учителя. Аргументується актуальність упровадження педагогічних ідей Івана Франка у процес навчання, виховання і розвитку особистості.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-03-29
Номер
Розділ
Наукові статті