ОСОБЛИВОСТІ ВЕРБАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ВЧИТЕЛЯ ТА УЧНЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ШКОЛИ (ЗА ТВОРАМИ ІВАНА ФРАНКА)

Автор(и)

  • Михайло МАТКОВСЬКИЙ кандидат філософських наук, доцент кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи, Львівський національний університет імені Івана Франка https://orcid.org/0000-0002-5846-4719

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.52.1.12-15

Ключові слова:

освітній простір, Іван Франко, вербальна взаємодія, педагогічний вплив, особистість

Анотація

Автором досліджуються особливості вербальної взаємодії вчителя та учня в освітньому просторі школи в контексті поглядів Івана Франка. Обґрунтовується необхідність пошуку нових стратегій та максимально сприятливих умов щодо підтримки процесів соціалізації, адаптації і самореалізації молоді в соціумі. Підкреслюється, що успіх педагогічного спілкування залежить від професійної підготовки, певних умінь і якостей учителя. Аргументується актуальність упровадження педагогічних ідей Івана Франка у процес навчання, виховання і розвитку особистості.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-29

Номер

Розділ

Наукові статті