ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОГО СЛОВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.53.2.40-43

Ключові слова:

громадянське суспільство, громадянська компетентність, соціокультурна компетентність, комунікативна компетентність

Анотація

У статті розкрито теоретичні та методологічні підходи до формування громадянської компетентності майбутніх учителів початкових класів на заняттях з практикуму української літературної мови; запропоновано систему вправ і завдань, які сприятимуть формуванню громадянської компетентності; визначено напрями комунікативної діяльності для активізації соціокультурної взаємодії. Громадянська компетентність розглядається як інтегральна якість особистості, формування якої має відбуватися відповідно на засадах інтеграції.

Біографія автора

МАРІЯ СТАХІВ

кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка, кафедра початкової та дошкільної освіти, Львівський національний університет імені Івана Франка

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-04-06

Номер

Розділ

Наукові статті