МОДЕЛЬ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.53.2.56-61Ключові слова:
система управління, заклад освіти, педагогічний персонал, мотивація, мотиваційний моніторинг, методи стимулюванняАнотація
У статті обґрунтовано актуальність проблеми формування моделі управління системою мотивації педагогічного персоналу в закладах освіти. На основі теоретичного аналізу визначено особливості управління системою мотивації педагогів. Доведено, що для керівника закладу освіти важливо сформувати основні управлінські завдання для впровадження інструментів системи мотивації та використовувати мотиваційний моніторинг. Встановлено, що фахова діяльність педагогів буде ефективною та результативною в тому випадку, коли керівник закладу освіти сприятиме формуванню якісної системи мотивації. У науковому дослідженні з'ясовано, що поєднання різних методів стимулювання, робота з персоналом щодо виявлення мотиваційних чинників сприятиме розвитку фахової майстерності педагогів, реалізації стратегій розвитку закладу освіти.