РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОЇ ДЕЦЕНТРАЦІЇ ВИХОВАНЦІВ ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУП ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ІГРОТЕРАПІЇ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.53.2.40-42Ключові слова:
діти з особливими освітніми потребами, розвиток, інклюзивна освіта, ігротерапія, емоційна децентраціяАнотація
У статті розкривається значення ігротерапії в розвитку емоційної децентрації вихованців інклюзивних груп ЗДО. Акцентується, що емоційна децентрація, як важлива інтегральна якість особистості в дошкільному віці відтворюється у здатності розуміти почуття, думки та соціальну позицію однолітків і дорослих. Провідним завданням розвитку емоційної децентрації дітей з ООП засобами ігротерапії розглядається необхідність надання їм допомоги в самоусвідомленні, осмиленні своєї гідності, проблемних аспектів, особистих труднощів і досягнень інших людей. Доведено, що використання ігротерапії в інклюзивному освітньому просторі ЗДО сприяє н[1]лагодженню комунікації дітей з ООП з однолітками, дорослими та сприяє гармонізації їх соціальних взаємин, таким чином забезпечуючи формування в них емоційної децентрації.