РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОЇ ДЕЦЕНТРАЦІЇ ВИХОВАНЦІВ ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУП ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ІГРОТЕРАПІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.53.2.40-42

Ключові слова:

діти з особливими освітніми потребами, розвиток, інклюзивна освіта, ігротерапія, емоційна децентрація

Анотація

У статті розкривається значення ігротерапії в розвитку емоційної децентрації вихованців інклюзивних груп ЗДО. Акцентується, що емоційна децентрація, як важлива інтегральна якість особистості в дошкільному віці відтворюється у здатності розуміти почуття, думки та соціальну позицію однолітків і дорослих. Провідним завданням розвитку емоційної децентрації дітей з ООП засобами ігротерапії розглядається необхідність надання їм допомоги в самоусвідомленні, осмиленні своєї гідності, проблемних аспектів, особистих труднощів і досягнень інших людей. Доведено, що використання ігротерапії в інклюзивному освітньому просторі ЗДО сприяє н[1]лагодженню комунікації дітей з ООП з однолітками, дорослими та сприяє гармонізації їх соціальних взаємин, таким чином забезпечуючи формування в них емоційної децентрації.

Біографії авторів

ОЛЕКСАНДРА КУЗЕНКО

кандидатка педагогічних наук, доцентка, кафедра українознавства і філософії, Івано-Франківський національний медичний університет, Україна

ІННА НІКОЛАЄСКУ

докторка педагогічних наук, доцентка, кафедра дошкільної освіти, Черкаський національний університет
імені Богдана Хмельницького

ЮЛІЯ НІКІТСЬКА

кандидатка педагогічних наук, старша викладачка, кафедра дошкільної освіти, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-04-15

Номер

Розділ

Наукові статті