ДИДАКТИЧНІ КОМІКСИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: МЕТОДИКА ЇХ СТВОРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.54.1.37-48

Ключові слова:

дидактичний комікс, цифрова грамотність вчителя, цифрові інструменти, інноваційні технології, початкова школа

Анотація

У статті висвітлено актуальність проблеми впровадження інновацій в освітній процес сучасної початкової школи, зокрема інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) та цифрових ресурсів. Обґрунтовано теоретичне значення дидактичних коміксів, подано їх видове різноманіття. Автори розглядають комікс як соціокультурне явище та ефективний педагогічний засіб для навчання і розвитку дітей молодшого шкільного віку. З’ясовано, що дидактичний комікс характеризується яскравою візуалізацією, привертає увагу здобувачів початкової освіти, підвищує зацікавлення навчальним матеріалом, допомагає кращому запам’ятовуванню. Доведено, що формат коміксу уможливлює наочне й змістовне відображення навчальної інформації з використанням мінімальних художніх і цифрових засобів. Представлено методику використання коміксів у навчанні молодших школярів у контексті викладання різних навчальних предметів. Запропоновано цифрові інструменти для створення інтерактивних коміксів та приведено педагогічні прийоми роботи з ними. Застосовано такі методи дослідження: аналіз науково-методичної літератури, метод синтезу, опитування, вивчення можливостей наявних цифрових ресурсів та інструментів для створення коміксів.

Біографії авторів

ОЛЕНА БУДНИК

докторка педагогічних наук, професорка, професорка  кафедри педагогіки початкової освіти, директорка Центру інноваційних освітніх технологій "PNU EcoSystem", Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

 

 

Катерина ФОМІН

кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри педагогіки початкової освіти, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

 

 

Анна ХАЙНУС

магістрантка педагогічного факультету, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника 

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-20

Номер

Розділ

Наукові статті