ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ СТУДЕНТІВ БУДІВЕЛЬНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.54.1.70-76Ключові слова:
психолого-педагогічні засади навчання, професійно орієнтоване навчання, навчальна задача, розв’язування задач з фізики, студенти будівельних спеціальностейАнотація
У статті проаналізовано психолого-педагогічні засади професійно орієнтованого навчання фізики студентів будівельних спеціальностей засобами розв’язування навчальних задач. Акцентовано увагу на забезпеченні організації особистісно орієнтованої змістової діяльності з урахуванням міжпредметних зв’язків через контекст професійно орієнтованих задач з фізики. На основі компетентнісної парадигми професійної освіти визначено чинники впливу на розвиток особистості: мотиваційний, ціннісно-вольовий та змістово-діяльнісний компоненти, виокремлено типи професійно орієнтованого навчання фізики студентів будівельних спеціальностей.
Опубліковано
2022-10-20
Номер
Розділ
Наукові статті