ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ СТУДЕНТІВ БУДІВЕЛЬНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.54.1.70-76

Ключові слова:

психолого-педагогічні засади навчання, професійно орієнтоване навчання, навчальна задача, розв’язування задач з фізики, студенти будівельних спеціальностей

Анотація

У статті проаналізовано психолого-педагогічні засади професійно орієнтованого навчання фізики студентів будівельних спеціальностей засобами розв’язування навчальних задач. Акцентовано увагу на забезпеченні організації особистісно орієнтованої змістової діяльності з урахуванням міжпредметних зв’язків через контекст професійно орієнтованих задач з фізики. На основі компетентнісної парадигми професійної освіти визначено чинники впливу на розвиток особистості: мотиваційний, ціннісно-вольовий та змістово-діяльнісний компоненти, виокремлено типи професійно орієнтованого навчання фізики студентів будівельних спеціальностей.

Біографії авторів

ОЛЕКСАНДР ГРИГОРЧУК

кандидат педагогічних наук, доцент, кафедра фізики, Київський національний університет будівництва і архітектури, Україна

 

 

ОЛЕКСАНДР ЦОКОЛЕНКО

кандидат педагогічних наук, доцент, кафедра теорії та методики навчання фізики і астрономії, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

 

 

   

 

 

ГАЛИНА РОКИЦЬКА

кандидатка фізико-математичних наук, кафедра експериментальної і теоретичної фізики та астрономії, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-20

Номер

Розділ

Наукові статті