ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДИК ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У СУЧАСНОМУ ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Array

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.54.1.89-91

Ключові слова:

алгоритм, вправи, дитячий заклад, дошкільний вік, самокат, флорбол

Анотація

У статті проаналізовані необхідність і вагомість використання інноваційних методик фізичного виховання дітей у сучасних закладах дошкільної освіти на прикладі їзди на самокаті та флорболу. Автори доводять, що  впровадження у практику роботи різноманітних інноваційних здоров’язбережувальних технологій (фітбол аеробіка, степ аеробіка тощо; пальчикову, дихальну гімнастику, гімнастику для очей, елементи хатха-йоги тощо) – один з пріоритетних напрямів роботи дошкільного навчального закладу. Важливо, що у статті визначений вік, з якого рекомендовано займатись цією вправою, обґрунтований алгоритм вивчення безпосередньо їзди на самокаті у фізичному вихованні дошкільника. Надані рекомендації щодо поетапного опанування знаннями, уміння та навичками вільного прокачування, гальмування, виконання поворотів і зупинок тощо.

Біографії авторів

ЮРІЙ МОСЕЙЧУК

доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри фізичної культури та основ здоров’я Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

ОЛЕКСАНДРА ЦИБАНЮК

кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри теорії та методики фізичного виховання і спорту, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-21

Номер

Розділ

Наукові статті