ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДИК ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У СУЧАСНОМУ ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.54.1.89-91Ключові слова:
алгоритм, вправи, дитячий заклад, дошкільний вік, самокат, флорболАнотація
У статті проаналізовані необхідність і вагомість використання інноваційних методик фізичного виховання дітей у сучасних закладах дошкільної освіти на прикладі їзди на самокаті та флорболу. Автори доводять, що впровадження у практику роботи різноманітних інноваційних здоров’язбережувальних технологій (фітбол аеробіка, степ аеробіка тощо; пальчикову, дихальну гімнастику, гімнастику для очей, елементи хатха-йоги тощо) – один з пріоритетних напрямів роботи дошкільного навчального закладу. Важливо, що у статті визначений вік, з якого рекомендовано займатись цією вправою, обґрунтований алгоритм вивчення безпосередньо їзди на самокаті у фізичному вихованні дошкільника. Надані рекомендації щодо поетапного опанування знаннями, уміння та навичками вільного прокачування, гальмування, виконання поворотів і зупинок тощо.