ПРОФЕСІЙНА ДИСТАНЦІЙНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ХАРАКТЕРИСТИКА БАЗОВИХ ПОНЯТЬ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.54.1.145-151

Ключові слова:

професійна дистанційна підготовка вчителів початкової школи, професійний розвиток, професійне становлення, професійна готовність, Е-дистанційне навчання

Анотація

У статті розглянуто дефінітивний аналіз понять задля інтерпретації інноваційного бачення особливостей професійної дистанційної підготовки вчителів початкової школи в умовах цифровізації освітнього середовища. З позиції сучасних наукових досліджень представлено поняття «професійний розвиток», «професійне становлення», «професійна підготовка», «професійна готовність», «педагогічна освіта» та авторський погляд «професійна дистанційна підготовка вчителів початкової школи» у контексті Е-дистанційного навчання. Подано їхні структурно-функціональні характеристики та межові особливості.

Біографія автора

НАТАЛІЯ ЯРЕМЧУК

кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи, Львівський національний університет імені Івана Франка

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-21

Номер

Розділ

Наукові статті