ПРОФЕСІЙНА ДИСТАНЦІЙНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ХАРАКТЕРИСТИКА БАЗОВИХ ПОНЯТЬ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.54.1.145-151Ключові слова:
професійна дистанційна підготовка вчителів початкової школи, професійний розвиток, професійне становлення, професійна готовність, Е-дистанційне навчанняАнотація
У статті розглянуто дефінітивний аналіз понять задля інтерпретації інноваційного бачення особливостей професійної дистанційної підготовки вчителів початкової школи в умовах цифровізації освітнього середовища. З позиції сучасних наукових досліджень представлено поняття «професійний розвиток», «професійне становлення», «професійна підготовка», «професійна готовність», «педагогічна освіта» та авторський погляд «професійна дистанційна підготовка вчителів початкової школи» у контексті Е-дистанційного навчання. Подано їхні структурно-функціональні характеристики та межові особливості.
Опубліковано
2022-10-21
Номер
Розділ
Наукові статті