КОНСПЕКТ – ВАЖЛИВИЙ ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.55.2.23-28

Ключові слова:

лекція, практичні заняття, конспект, конспектування.

Анотація

Виходячи з того, що вміння і техніка конспектування – це одні з основних робочих компетенцій, якими студент повинен оволодіти з початку навчання, у статті проведено аналіз видів (форматів) конспектів і переконливо показано, що жоден з відомих форматів конспектів не може задовольнити потреби студента-фізика. На основі досвіду авторів запропоновано інноваційну методику ведення конспекту лекцій і практичних занять з фізики студентам



Біографії авторів

АННА ГАМАРНИК, Івано-Франківський національний медичний університет

кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри медичної інформатики, медичної та біологічної фізики, ІваноФранківський національний медичний університет, Україна

МИХАЙЛО ЯЦУРА, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

кандидат фізико-математичних наук, професор кафедри матеріалознавства і новітніх технологій, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Україна

БОГДАН РАЧІЙ, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

доктор фізико-математичних наук, професор кафедри матеріалознавства і новітніх технологій, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Україна

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-17

Номер

Розділ

Наукові статті