МІСЦЕ І РОЛЬ LEGO МОДЕЛЮВАННЯ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ КУРСУ "МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ПРЕДМЕТІВ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ"

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.55.2.32-36

Ключові слова:

математика, Нова українська школа, ігрові технології, засоби навчання, інклюзія, цеглинки lego

Анотація

Стаття присвячена теоретичному обґрунтуванню технології lego моделювання на уроках математики в початковій школі в умовах компетентнісного підходу. Авторами сформульовані основні принципи візуалізації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики за допомогою конструктора lego

Біографії авторів

СВІТЛАНА ЛУПІНОВИЧ, Хортицька національна академія

кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри педагогіки та методик навчання, Хортицька національна академія, Україна


ІРИНА ЛАПШИНА, Хортицька національна академія

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та методик навчання, Хортицька національна академія, Україна


##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-17

Номер

Розділ

Наукові статті