ПЕДАГОГІЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ З ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМЛИВОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.55.2.37-40Ключові слова:
педагогічний експеримент, експериментальна модель, педагогічні умови, підприємливістьАнотація
У статті експериментально перевірено ефективність педагогічних умов підготовки майбутнього вчителя до формування підприємливості молодших школярів в освітньому процесі педагогічного коледжу: актуалізація позитивної мотивації та цілеспрямованості до формування підприємливості молодших школярів; інтенсифікація освітнього процесу підготовки майбутнього вчителя до формування підприємливості молодших школярів через інтеграцію змісту навчальних дисциплін; активізація набуття індивідуального досвіду рефлексії готовності майбутнього вчителя до формування підприємливості молодших школярів через запровадження інтерактивної взаємодії у форматі "викладач-студент-учень". Підготовлено й упроваджено в освітню практику закладів фахової передвищої освіти навчально-методичне забезпечення з підготовки майбутнього вчителя до формування підприємливості молодших школярів, що презентовано навчально-методичним посібником "Підготовка майбутнього вчителя до формування підприємливості молодших школярів"; навчально-методичними рекомендаціями для викладачі циплін професійної підготовки, контекстний зміст яких сприяє формуванню готовності майбутнього вчителя до формування підприємливості молодших школярів в освітньому процесі педагогічного коледжу; збагачено навчально-професійний ресурс підготовки майбутнього вчителя до формування підприємливості молодших школярів в освітньому процесі педагогічного коледжу через доповнення тем лекційних, практичних занять з курсу "Розвиток творчих здібностей молодших школярів" у площині дослідження ("Креативність і підприємливість - провідні особистісні якості", "Підприємливість як вияв творчих здібностей молодших школярів")