ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРНОГО ЕКСПРЕСІОНІЗМУ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ: ДІАЛОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.55.2.46-48Ключові слова:
середня школа, українська література, зарубіжна література, експресіонізм, діалог, мистецтвоАнотація
Стаття присвячена методиці вивчення експресіонізму на уроках української і зарубіжної літератури в середній школі, у центрі якої реалізація технології діалогічного навчання. На уроках літератури ця технологія сприяє інтелектуальній активності та спілкуванню учнів під час інтерпретації художнього тексту. Дослідниця запропонувала систему діалогів різноманітних типів, у результаті яких учні глибоко осмислять як сутність експресіонізму, так і стиль конкретного автора. Важливим є демонстрування експресіоністичних творів інших видів мистецтв.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-03-17
Номер
Розділ
Наукові статті