ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРНОГО ЕКСПРЕСІОНІЗМУ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ: ДІАЛОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.55.2.46-48

Ключові слова:

середня школа, українська література, зарубіжна література, експресіонізм, діалог, мистецтво

Анотація

Стаття присвячена методиці вивчення експресіонізму на уроках української і зарубіжної літератури в середній школі, у центрі якої реалізація технології діалогічного навчання. На уроках літератури ця технологія сприяє інтелектуальній активності та спілкуванню учнів під час інтерпретації художнього тексту. Дослідниця запропонувала систему діалогів різноманітних типів, у результаті яких учні глибоко осмислять як сутність експресіонізму, так і стиль конкретного автора. Важливим є демонстрування експресіоністичних творів інших видів мистецтв.

 

Біографія автора

ГАННА ТОКМАНЬ, Університет Григорія Сковороди в Переяславі, Україна

доктор педагогічних наук, професор кафедри української і зарубіжної літератури та методики навчання, Університет Григорія Сковороди в Переяславі, Україна


##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-17

Номер

Розділ

Наукові статті