ПОГЛИБЛЕНЕ ВИВЧЕННЯ РОБОТОТЕХНІКИ У ШКОЛІ ВПРОВАДЖЕННЯМ ВИБІРКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ КУРСІВ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.55.2.59-64Ключові слова:
навчальна робототехніка, конструктори, навчальна програма, інформатика, Нова українська школаАнотація
У статті на основі аналізу модельних навчальних програми з інформатики для 5–6 класів, рекомендованих Міністерством освіти і науки України, визначено місце теми "Робототехніка" у шкільному курсі інформатики НУШ. Обґрунтовано актуальність запровадження вибіркового інтеграційного курсу "Основи робототехніки". Запропоновано розроблений та апробований курс з основ робототехніки на базі конструкторів серії RoboKit, який спрямований на: формування базових знань і навичок учнів з метою полегшення подальшого вивчення мов програмування, їх застосування; розвиток здібностей до дослідницької, аналітичної роботи, експериментування, критичного мислення; розвиток в учнів відповідальності, терплячості, організова ності, посидючості та інших позитивних якостей особистості.