ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.55.2.74-79Ключові слова:
професійна підготовка, компетенції, технічний університетАнотація
У статті проаналізовано сучасний стан професійної підготовки інженерів-електриків у технічному університеті. Визначено основні компетентності, якими має володіти інженер-електрик спеціальності 7.05070103 "Електротехнічні системи електроспоживання". Описані складові, що можуть впливати на підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх фахівців. Запропоновано підхід до оптимізації процесу засвоєння навчального матеріалу, процесу набуття потрібних інженеру-електрику компетентностей, що полягає у створенні найбільш ефективних умов для досягнення цілей навчання без додаткових затрат часу і фізичних зусиль. Автором охарактеризовано основні компетентності, які дозволили шляхом оптимізації параметрів навчальних занять, а саме кількості та складності питань, що виносяться на самостійне опрацювання студентами, додатково підвищити сформований рівень компетенцій на 25– 30%.