ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ УЯВЛЕННЯ ПРО МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО ЯК ЗАСІБ МІЖОСОБИСТІСНОГО СПІЛКУВАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.55.2.90-93

Ключові слова:

музика, учитель музики, музичне мистецтво, майбутній учитель, уявлення

Анотація

У статті проаналізовано особливості формування у майбутніх учителів музики уявлення про музичне мистецтво як засіб міжособистісного спілкування. За результатами проведеного дослідження охарактеризовано ключові аспекти формування у майбутніх учителів музики уявлення про музичне мистецтво як засобу міжособистісного спілкування. Представлено ключові моделі з проблематики. Встановлено, що проблема майбутнього вчителя музики сьогодні – це відсутність уявлення про музичне мистецтво як засіб міжособистісного спілкування, яка має глибоке історичне коріння.

Біографії авторів

ЖАННА СИРОТКІНА, Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Україна

кандидат педагогічних наук, доцент, Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Україна


ЛЮДМИЛА ЧЕБОТАР, Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Україна

викладач, Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Україна


##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-17

Номер

Розділ

Наукові статті