ОСОБЛИВОСТІ ДОСЛІДЖЕНЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ ІВАНА ФРАНКА В ІСТОРИЧНІЙ РЕТРОПЕРСПЕКТИВІ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.56.1.16-19Ключові слова:
Іван Франко, франкознавство, педагогічні погляди, ретроперспектива, переосмисленняАнотація
Досліджуються особливості вивчення педагогічних поглядів Івана Франка в історичній ретроперспективі. З’ясовуються соціокультурні та політичні передумови франкознавства в різні періоди досліджень. Аргументується актуальність усебічного та більш об’єктивного і різнопланового огляду, осмислення його спадщини. Доводиться важливість критичного переосмислення методологічних підходів радянського франкознавства. Обґрунтовується необхідність систематизації педагогічного франкознавства і концептуалізації виховних ідей мислителя. Проведено аксіологічну паралель Франко-сучасність.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-09-05
Номер
Розділ
Наукові статті