ОСОБЛИВОСТІ ДОСЛІДЖЕНЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ ІВАНА ФРАНКА В ІСТОРИЧНІЙ РЕТРОПЕРСПЕКТИВІ

Автор(и)

  • МИХАЙЛО МАТКОВСЬКИЙ

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.56.1.16-19

Ключові слова:

Іван Франко, франкознавство, педагогічні погляди, ретроперспектива, переосмислення

Анотація

Досліджуються особливості вивчення педагогічних поглядів Івана Франка в історичній ретроперспективі. З’ясовуються соціокультурні та політичні передумови франкознавства в різні періоди досліджень. Аргументується актуальність усебічного та більш об’єктивного і різнопланового огляду, осмислення його спадщини. Доводиться важливість критичного переосмислення методологічних підходів радянського франкознавства. Обґрунтовується необхідність систематизації педагогічного франкознавства і концептуалізації виховних ідей мислителя. Проведено аксіологічну паралель Франко-сучасність.

Біографія автора

МИХАЙЛО МАТКОВСЬКИЙ

кандидат філософських наук, доцент кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи, Львівський національний університет імені Івана Франка

 

 

   

 

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-05

Номер

Розділ

Наукові статті