ЗАСАДНИЧІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.56.1.30-33Ключові слова:
молодий вчитель, молодий фахівець, адаптація, професійна адаптація, педагогічна діяльністьАнотація
У поданому матеріалі проаналізовано проблематику професійної адаптації молодого вчителя. Розкрито значення поняття «молодий вчитель», сутність категорії «професійна адаптація». Розглянуто такі складові процесу адаптації, як адаптація до посади, професійна адаптація, соціально-психологічна адаптація. Досліджено умови професійної адаптації, труднощі, які виникають, їх причини. Вказано, що управління адаптацією молодого вчителя є процесом визначення стратегії і тактики досягнення заданого кваліфікаційного рівня. З’ясовано роль визначальних чинників, від яких залежить успішність професійної адаптації.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-09-05
Номер
Розділ
Наукові статті