ЗАСАДНИЧІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ

Автор(и)

  • ОКСАНА САГАЧ

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.56.1.30-33

Ключові слова:

молодий вчитель, молодий фахівець, адаптація, професійна адаптація, педагогічна діяльність

Анотація

У поданому матеріалі проаналізовано проблематику професійної адаптації молодого вчителя. Розкрито значення поняття «молодий вчитель», сутність категорії «професійна адаптація». Розглянуто такі складові процесу адаптації, як адаптація до посади, професійна адаптація, соціально-психологічна адаптація. Досліджено умови професійної адаптації, труднощі, які виникають, їх причини. Вказано, що управління адаптацією молодого вчителя є процесом визначення стратегії і тактики досягнення заданого кваліфікаційного рівня. З’ясовано роль визначальних чинників, від яких залежить успішність професійної адаптації.

Біографія автора

ОКСАНА САГАЧ

доктор педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки, корекційної освіти та менеджменту, Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського

 

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-05

Номер

Розділ

Наукові статті