ОГЛЯД ОСНОВНИХ ВИДІВ, МЕТОДІВ І ЗАСОБІВ ОЦІНЮВАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.56.1.39-50Ключові слова:
сумативне оцінювання, діагностичне оцінювання, формувальне оцінювання, пірінгове оцінювання, навчальний посібникАнотація
Стаття присвячена проблемі оцінювання на уроках англійської мови. Розкрито теоретичні аспекти основних видів оцінювання. Висвітлено результати українських досліджень щодо основних видів, методів і засобів оцінювання в рамках концепції НУШ. Оглянуто зарубіжні дослідження проблеми оцінювання. Проаналізовано навчальні посібники з англійської мови британських видавництв з грифом МОН України. Порівняно можливості для оцінювання, які надають посібники Express Publishing, MM Publication, Cambridge, Pearson та Macmillan. Описано застосування основних видів і методів оцінювання засобами деяких навчальних посібників згаданих вище видавництв.