ІНТЕГРОВАНА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ФІЗИКИ НА ФІЗИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЯХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.56.1.51-57Ключові слова:
дистанційне навчання, комп’ютерне тестування, змішане навчання, інтегрована методика викладанняАнотація
У статті акцентовано, що за останні роки авторами статті підготовлено й надруковано в різних наукових виданнях ряд праць, присвячених удосконаленню методики проведення різних видів навчальних занять зі студентами фізичних спеціальностей закладів вищої освіти. Дана робота є підсумковою (оглядовою), де пропонується розроблена інтегрована (інноваційна) методика викладання і навчання студентів фізики у вищій школі в період її реформації. Зокрема, розкрито бачення авторів однієї з основних проблем методики вищої школи – навчально-методичного супроводу вивчення фізики на всіх видах навчальних занять: практичних, лабораторних і семінарських заняттях, самостійній і індивідуальній роботах, дистанційному та змішаному навчанні, комп’ютерному тестуванні тощо. Оскільки поняття «змішане навчання» не відбиває справжньої суті методики навчальних занять, запропонований термін «змішане навчання» замінити поняттям «інтегрована методика проведення навчальних занять у вищій школі», яке і за змістом, і за формою більше підходить до характеристики методики навчання студентів у ЗВО.