ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧА ПРАВА В ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.56.1.65-68Ключові слова:
організаційно-педагогічні умови, студент, викладач права, заклад вищої освіти, професійна підготовка, інноваційні технологіїАнотація
У статті розкрито сутність організаційно-педагогічних умов реалізації процесу підготовки викладачів права. З’ясовано, що різновиди педагогічних умов пов’язані з особливостями організації освітнього процесу у ЗВО і відображають його функціональну залежність від внутрішніх і зовнішніх чинників. Визначено оптимальні організаційно-педагогічні умови для навчання та підготовки викладачів права: спрямування на самореалізацію особистості за допомогою створення і підтримки інновацій в освітньому середовищі; реалізація методичних умінь і навичок у майбутніх викладачів права, забезпечення розвитку їх професійних якостей; мотивація до навчальної діяльності і розвиток пізнавальної активності. Доведено, що процес підготовки майбутніх викладачів права має розглядатися як цілісна педагогічна система, що утворюється на основі взаємодії її структурно-функціональних компонентів, що забезпечують якість формування професійної підготовки майбутніх викладачів права.