АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МОДЕРНІЗАЦІЇ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • МАРІЯ ОЛІЯР

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.56.1.73-77

Ключові слова:

реформування системи освіти, початкова освіта, нова українська школа, молодший школяр, учитель початкової школи, модернізація початкової освіти, інклюзивна освіта, національно-патріотичне виховання

Анотація

Стаття присвячена аналізу сучасного стану початкової освіти в Україні. Автор узагальнює  зовнішні та внутрішні чинники модернізації початкової ланки освіти. Проблема підвищення якості початкової освіти розглядається у взаємозвязку з викликами, зумовленими війною в Україні. Автор акцентує увагу на продовженні реформ та якісних трансформацій в аспекті Концепції нової української школи. Значну увагу приділено проблемі підготовки вчителів початкових класів за сучасних умов.  Підкреслюється актуальність  готовності  вчителів початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти. Автор актуалізує проблему національно-патріотичного виховання молодших школярів.

Біографія автора

МАРІЯ ОЛІЯР

доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки початкової освіти,  «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-05

Номер

Розділ

Наукові статті