АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МОДЕРНІЗАЦІЇ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.56.1.73-77Ключові слова:
реформування системи освіти, початкова освіта, нова українська школа, молодший школяр, учитель початкової школи, модернізація початкової освіти, інклюзивна освіта, національно-патріотичне вихованняАнотація
Стаття присвячена аналізу сучасного стану початкової освіти в Україні. Автор узагальнює зовнішні та внутрішні чинники модернізації початкової ланки освіти. Проблема підвищення якості початкової освіти розглядається у взаємозвязку з викликами, зумовленими війною в Україні. Автор акцентує увагу на продовженні реформ та якісних трансформацій в аспекті Концепції нової української школи. Значну увагу приділено проблемі підготовки вчителів початкових класів за сучасних умов. Підкреслюється актуальність готовності вчителів початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти. Автор актуалізує проблему національно-патріотичного виховання молодших школярів.