РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРЕДМЕТІВ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ

  • МАРІЯ ОЛІЯР
Ключові слова: Нова українська школа, початкова освіта, учитель початкової школи, молодший школяр, предмети мовно-літературної освітньої галузі, критичне мислення молодшого школяра, мовленнєва творчість, інтерактивне навчання, групові форми роботи, рефлексія

Анотація

Стаття присвячена проблемі розвитку критичного мислення молодших школярів у процесі вивчення предметів мовно-літературної освітньої галузі. Подано трактування українськими вченими критичного мислення учня. Розкрито можливості предметів мовно-літературної освітньої галузі у формуванні критичного мислення молодших школярів. Зазначено, що одним з дієвих засобів формування критичного мислення є мовленнєва творчість. Висвітлено прийоми і технології розвитку критичного мислення на основі мовного матеріалу. Описано структуру організації творчої діяльності учнів задля формування їхнього критичного мислення.

Біографія автора

МАРІЯ ОЛІЯР

доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки початкової освіти,  «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

 

Опубліковано
2023-09-05
Розділ
Наукові статті