ТЕХНОЛОГІЯ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.56.1.89-94Ключові слова:
інтегроване навчання, мовно-літературна освітня галузь, комунікативна компетентність, іншомовна компетентність, аналіз твору, інтерактивні методикиАнотація
У статті проаналізовано особливості реалізації потенціалу технології інтегрованого навчання на уроках мовно-літературної освітньої галузі. Зауважено, що інтегроване навчання ґрунтується на комплексному підході, а його мета – формування в учнів цілісного уявлення про навколишній світ, системи знань і вмінь; активізація їхньої пізнавальної діяльності та мотивації; забезпечення інтерактивної взаємодії та ефективної реалізації розвивально-виховних функцій навчання; розвиток уміння вчитися впродовж життя й використовувати здобуті знання і навички на практиці. Окреслено основні принципи інтеграції у процесі засвоєння здобувачами освіти мовно-літературного матеріалу. Розроблено трирівневу методичну модель інтеграції уроків мовно-літературної освітньої галузі. Запропоновано поетапні алгоритми інтегрованих уроків рідної мови і читання, уроків іноземної мови і читання.