ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ МЕДИЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ В УМОВАХ ВІЙНИ В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.56.1.117-112Ключові слова:
цифрові технології, майбутні медичні працівники, воєнний стан, професійна підготовкаАнотація
У статті висвітлено теоретичні аспекти використання цифрових технологій у професійній підготовці майбутніх медичних працівників. Обґрунтовано необхідність упровадження методик електронного дистанційного навчання в українських університетах в умовах воєнного стану. Визначено найбільш дієві засоби інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у навчанні студентів-медиків, що здійснюється у таких формах, як: онлайн-курси, онлайн-консультування, онлайн-тренінги, хакатони, вебінари, віртуальні лабораторії, соціальні мережі, відвідування інтерактивних музеїв науки, створення платформ спілкування за науковими інтересами, міжнародні конкурси з рішення науково-технічних задач, віртуальні технопарки та інші. Авторами представлено результати емпіричного дослідження щодо використання цифрових технологій у роботі з студентами в умовах війни, яким охоплено науково-педагогічних працівників Івано-Франківського національного медичного університету.