ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ МОДЕЛІ СИСТЕМИ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ПСИХОЛОГІЇ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.56.1.134-136Ключові слова:
структурно-функціональна модель, компоненти, комунікативна компетентність, фахівці з психологіїАнотація
У статті автором проаналізовано науково-педагогічну, методичну та спеціальну літературу з метою теоретичного обґрунтування структурно-функціональної моделі системи розвитку комунікативної компетентності майбутніх фахівців з психології. Науковцем розкрито змістове наповнення кожного з представлених структурних компонентів, а саме: методологічно-цільового, змістовно-процесуального та діагностико-результативного. Автор дійшов висновку, що для ефективності впровадження висвітленої моделі системи необхідним є створення відповідних організаційно-педагогічних умова, зокрема: спеціального розвивального середовище й моніторинг результатів розвитку комунікативної компетентності майбутніх фахівців із психології.