ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ МОДЕЛІ СИСТЕМИ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ПСИХОЛОГІЇ

Автор(и)

  • АНГЕЛІНА ШКУРКО

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.56.1.134-136

Ключові слова:

структурно-функціональна модель, компоненти, комунікативна компетентність, фахівці з психології

Анотація

У статті автором проаналізовано науково-педагогічну, методичну та спеціальну літературу з метою теоретичного обґрунтування структурно-функціональної моделі системи розвитку комунікативної компетентності майбутніх фахівців з психології. Науковцем розкрито змістове наповнення кожного з представлених структурних компонентів, а саме: методологічно-цільового, змістовно-процесуального та діагностико-результативного. Автор дійшов висновку, що для ефективності впровадження висвітленої моделі системи необхідним є створення відповідних організаційно-педагогічних умова, зокрема: спеціального розвивального середовище й моніторинг результатів розвитку комунікативної компетентності майбутніх фахівців із психології.

Біографія автора

АНГЕЛІНА ШКУРКО

аспірантка кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти, асистент кафедри практичної психології, Українська інженерно-педагогічна академія

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-05

Номер

Розділ

Наукові статті