ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ В РОЗВИТКУ РЕГІОНАЛЬНОГО ТУРИЗМУ З ВИКОРИСТАННЯМ МАРКЕТИНГОВИХ ПРОЄКТІВ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.56.1.141-146Ключові слова:
інноваційні підходи, інноваційний турпродукт, регіональний туризм, туристичні кластери, фактори впливу, маркетингові проєктиАнотація
У статті проведено аналіз розвитку туризму та туристичних кластерів (зокрема кластерів сільського туризму) в Івано-Франківській області; запропоновано перспективні напрями розвитку туризму в області шляхом створення кластерів; удосконалено обґрунтування сутності туристичних кластерів; окреслено основні проблеми сучасної регіональної політики розвитку кластерних ініціатив. У подальшому розкрито вплив кластерних ініціатив на соціально-економічний розвиток України та області зокрема. Представлено розвиток сільського зеленого туризму в регіоні, розробку маркетингових проєктів і стратегій щодо просування різноманітних видів відпочинку, пропонованих на цій території, а також участь у грантових програмах розвитку. Проаналізовано кластер сільського туризму "Бойківський колорит" та основні його характеристики.