ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ В РОЗВИТКУ РЕГІОНАЛЬНОГО ТУРИЗМУ З ВИКОРИСТАННЯМ МАРКЕТИНГОВИХ ПРОЄКТІВ

Автор(и)

  • ІННА ТКАЧІВСЬКА
  • ГАЛИНА ГУМЕНЮК
  • АНДРІЙ ГУМЕНЮК

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.56.1.141-146

Ключові слова:

інноваційні підходи, інноваційний турпродукт, регіональний туризм, туристичні кластери, фактори впливу, маркетингові проєкти

Анотація

У статті проведено аналіз розвитку туризму та туристичних кластерів (зокрема кластерів сільського туризму) в Івано-Франківській області; запропоновано перспективні напрями розвитку туризму в області шляхом створення кластерів; удосконалено обґрунтування сутності туристичних кластерів; окреслено основні проблеми сучасної регіональної політики розвитку кластерних ініціатив. У подальшому розкрито вплив кластерних ініціатив на соціально-економічний розвиток України та області зокрема. Представлено розвиток сільського зеленого туризму в регіоні, розробку маркетингових проєктів і стратегій щодо просування різноманітних видів відпочинку, пропонованих на цій території, а також участь у грантових програмах розвитку. Проаналізовано кластер сільського туризму "Бойківський колорит" та основні його характеристики.

Біографії авторів

ІННА ТКАЧІВСЬКА

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії та методики фізичної культури, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

   

 

 

ГАЛИНА ГУМЕНЮК

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри туризмознавства і краєзнавства, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

 

АНДРІЙ ГУМЕНЮК

кандидат наук з державного управління, асистент кафедри туризмознавства і краєзнавства, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-11-08

Номер

Розділ

Наукові статті