ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ІННОВАЦІЙНИХ ПІДХОДІВ У ФОРМУВАННІ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.56.1.147-150Ключові слова:
інновації, інноваційні підходи, вчителі, музичне мистецтво, компетентностіАнотація
Автор досліджує проблему ефективності інноваційних підходів у формуванні фахової компетентності вчителів музичного мистецтва, що безпосередньо позначається на їх педагогічній діяльності. Наголошується на тому, які саме компетентності мають бути притаманні вчителям музичного мистецтва; робиться акцент на загальноосвітніх компетентностях.
У статті здійснений аналіз застосування інноваційних підходів у формуванні фахової компетентності вчителів музичного мистецтва; охарактеризовано роботи вчених, котрі досліджували дане питання; виокремлено перспективи подальших напрацювань автора.