ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ТА ТЕНДЕНЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО ВЧИТЕЛЯ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.55.2.151-154Ключові слова:
сучасний український вчиель, Нова українська школа, професійні ролі, сучасний учень, реформування освітиАнотація
Автор у контексті сучасної освітньої парадигми розкриває актуальне питання теоретичних підходів і тенденцій до професійної підготовки сучасного вчителя в українській школі. У статті наголошується, що в теперішніх умовах зростають вимоги суспільства до рівня педагогічної готовності вчителів, набуває значущості потреба у фахівцях, котрі готові працювати з новим поколінням учнів, котре суттєво відрізняється від школярів попередніх років. Дано характеристику учням, які належать до сучасного покоління.