ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ТА ТЕНДЕНЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО ВЧИТЕЛЯ

Автор(и)

  • АЛЛА СЕМБРАТ

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.55.2.151-154

Ключові слова:

сучасний український вчиель, Нова українська школа, професійні ролі, сучасний учень, реформування освіти

Анотація

Автор у контексті сучасної освітньої парадигми розкриває актуальне питання теоретичних підходів і тенденцій до професійної підготовки сучасного вчителя в українській школі. У статті наголошується, що в теперішніх умовах зростають вимоги суспільства до рівня педагогічної готовності вчителів, набуває значущості потреба у фахівцях, котрі готові працювати з новим поколінням учнів, котре суттєво відрізняється від школярів попередніх років. Дано характеристику учням, які належать до сучасного покоління.

Біографія автора

АЛЛА СЕМБРАТ

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри загальної педагогіки і педагогіки вищої школи, Університет Григорія Сковороди у Переяславі

 

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-01

Номер

Розділ

Наукові статті