ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГО ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • ОКСАНА КОНДУР
  • ІРИНА ДІДУХ
  • НАТАЛІЯ КИРСТА

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.24-29

Ключові слова:

освітній процес, система змішаного навчання; моделі навчання, педагогічна підтримка, заклад освіти, психологічна допомога

Анотація

У статті проаналізовано позитивні сторони і недоліки системи змішаного навчання, переваги над дистанційною формою. Описано різні моделі реалізації такої системи та передумови їх впровадження. Систематизовано стратегії викладання в умовах змішаного навчання: візуалізація, кооперативне навчання, диференціація, управління поведінкою.

Ефективність змішаної форми залежить від рівня сформованості інформаційної компетентності учасників освітнього процесу.

Продуктивність такої інноваційної форми організації освітнього процесу посилюється завдяки застосуванню інтегративних моделей, серед яких важливе місце посідає психолого-педагогічний супровід як інтегративна технологія педагогічної підтримки і психологічної допомоги здобувачам освіти.

Біографії авторів

ОКСАНА КОНДУР

доктор педагогічних наук, професор, декан педагогічного факультету, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

 

 

ІРИНА ДІДУХ

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

 

 

НАТАЛІЯ КИРСТА

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії та методики дошкільної і спеціальної освіти, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

 

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-20

Номер

Розділ

Наукові статті