ПСИХОЛОГІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПЕДАГОГА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙНИ

Автор(и)

  • МИРОСЛАВА МАЛКОВИЧ

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.65-68

Ключові слова:

стресостійкість, адаптованість, ресурсність, емоційна стійкість, толерантність, психологічні характеристики, педагоги ЗДО

Анотація

У статті описано актуальні  психологічні якості вихователя закладу дошкільної освіти в умовах війни. Уточнено й охарактеризовано ключові характеристики педагога ЗДО щодо виконання професійних функцій  в умовах війни – стресо- та емоційна стійкість, адаптивність, ресурсність. Розкрито фактори, що допомагають долати стрес, конструктивно вибудовувати власну  ефективну особистісно- професійну  траєкторію.  Виокремлено ресурси, які допомагають педагогам з дошкільної освіти адаптуватися до складних умов, однією з яких є військовий стан у країні. Надано психологічні рекомендації щодо  розвитку  в педагогів ЗДО стресостійкості,  емоційної стійкості, гнучкості, адаптивності.

Біографія автора

МИРОСЛАВА МАЛКОВИЧ

кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології, Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

 

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-20

Номер

Розділ

Наукові статті