УПРАВЛІННЯ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНИМ РОЗВИТКОМ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ПРОБЛЕМИ

Автор(и)

  • Вероніка ОДАРЧЕНКО

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.69-72

Ключові слова:

управління, розвиток, особистість, особистісно професійний розвиток, людина, індивід, функції, науково-педагогічний працівник

Анотація

У статті на основі аналізу науково-педагогічної та управлінської літератури  розкрито теоретико-методологічні проблеми управління особистісно професійним розвитком науково-педагогічних працівників. Обґрунтовано авторську наукову позицію з цієї проблеми; розкрито сутність та зміст зазначеного феномена. Управління розвитком особистості розглядається як процес зростання, еволюції та становлення індивіда як унікальної особистості, що  включає в себе організацію діяльності, направлену на формування фізичних, когнітивних, емоційних та соціальних аспектів людини. У дослідженні за аналізом психолого-педагогічної літератури розкриті складові розвитку особистості.

Біографія автора

Вероніка ОДАРЧЕНКО

кандидат педагогічних наук, доцент, професор кафедри педагогіки, психології, початкової освіти та освітнього менеджменту, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-20

Номер

Розділ

Наукові статті