ПРИНЦИПИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ РІЗНОМАНІТНИХ РОЛЕЙ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ

Автор(и)

  • Олена АКІМОВА

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.85-88

Ключові слова:

майбутні вчителі початкових класів, принципи підготовки, модель підготовки, інклюзивний освітній простір, рольові позиції вчителя початкових класів

Анотація

Професійна підготовка майбутніх фахівців спеціальності 013 Початкова освіта до реалізації різноманітних ролей в інклюзивному освітньому просторі здійснюється за паралельною моделлю. Зважуючи на необхідність упровадження цілісного підходу рівнів методології (філософський, загальнонауковий, конкретно-науковий та конкретно-фаховий), основними принципами підготовки майбутніх фахівців спеціальності 013 Початкова освіта до реалізації різноманітних ролей в інклюзивному освітньому просторі визначені: синергітизм, науковість, культуро-відповідність, едукаційность, гуманізація діяльності, об’єктивність, своєчасність, цілеспрямованість. Схарактеризовано ролі тьютора, ментора, коуча, фасилітатора майбутнього вчителя початкових класів, що відповідають основним засадам реалізації інклюзивної форми навчання в початковій школі.

Біографія автора

Олена АКІМОВА

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки, психології, початкової освіти та освітнього менеджменту, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-20

Номер

Розділ

Наукові статті