ТРАЄКТОРІЯ РОЗВИТКУ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.2.4-8Ключові слова:
фахова підготовка, гуманітарні спеціальності, вища освіта, професійна компетентність, умови воєнного часуАнотація
Зміст статті торкається аналізу питання розвитку фахової підготовки здобувачів гуманітарних спеціальностей у нелегких умовах воєнного часу. У ході змістового розгляду, унаочнено структуру системи фахової підготовки крізь призму трьох основоположних компонентів (когнітивного, діяльнісного та особистісного), що вможливило розкриття значущості кожної у фокусі реалізації основних навчальних завдань.
Структуровано та унаочнено розгляд компонентної структури професійної компетентності випускників гуманітарних спеціальностей (зокрема, аксіологічного, когнітивного, мотиваційного, технологічного, емоційно-вольового) з метою більш предметної актуалізації питання підбору змістового та дидактичного «контенту» у фокусі раціоналізації завдань фахової підготовки.
Розкрито значущість та унаочнено компонентну структуру професійної компетенції майбутніх фахівців гуманітарних спеціальностей крізь призму ключових, базових та мета- компетенцій.
На основі проведеного аналізу спроєктовано компонентну структуру освітнього середовища на канву особистісного розвитку, репрезентовану на рівні предметно-просторового, соціального та психодидактичного компонентів.