СТРУКТУРА ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ ОСВТНЬОЇ ГАЛУЗІ

Автор(и)

  • ОКСАНА КУПІНА

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.2.9-12

Ключові слова:

інформаційна культура, структура інформаційної культури, майбутній вчитель, майбутній фахівець освітньої галузі, освітній процес

Анотація

Стаття присвячена важливості інформаційної культури для сучасного педагога та підкреслює роль інформаційних технологій в освітньому процесі. Автор наголошує на необхідності постійного самовдосконалення та розвитку як ключових аспектів успішної педагогічної діяльності; використанні сучасних підходів та інформаційних ресурсів, що є необхідною умовою для відповіді на потреби сучасного інформаційного суспільства. Таким чином, інформаційна культура визнається інструментом для роботи з інформацією і для професійного зростання сучасного вчителя.

Біографія автора

ОКСАНА КУПІНА

аспірантка кафедри педагогіки, психології, початкової освіти та освітнього менеджменту, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-22

Номер

Розділ

Наукові статті