ПАРАДИГМА ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.2.13-17Ключові слова:
освіта, парадигма, комунікація, учитель, інновації, глобалізація, навчання, спілкуванняАнотація
Стаття розглядає актуальну тему в сучасній освітній парадигмі, а саме питання професійної комунікації вчителів у контексті глобалізації. Автори розкривають ключові аспекти парадигми функціональної комунікації, включаючи виклики та можливості, які виникають в умовах зростаючої інтернаціоналізації та цифровізації освіти.
Дається аналіз впливу глобалізації на роль вчителя як комунікатора, висвітлюються стратегії, які вчителі можуть використовувати для підвищення якості комунікації в умовах міжнародної взаємодії та культурної різноманітності. Зокрема, стаття розглядає застосування сучасних засобів і технологій комунікації в освітньому процесі.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-02-22
Номер
Розділ
Наукові статті