ОРГАНІЗАЦІЯ І ПРОВЕДЕННЯ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК СТУДЕНТІВ НА ФІЗИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЯХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • АННА ГАМАРНИК
  • МИХАЙЛО ЯЦУРА
  • БОГДАН РАЧІЙ

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.2.28-34

Ключові слова:

контроль знань, умінь і навичок, тестовий контроль знань, якість навчання, рейтингова система контролю

Анотація

Однією з важливих та актуальних проблем методики викладання будь-якої дисципліни в закладі вищої освіти є ефективна організація і проведення виявлення об’єктивного рівня знань, умінь  і навичок, яких студенти набувають у процесі вивченні дисципліни. Сьогодні у закладах вищої освіти використовуються чимало методів перевірки і оцінки знань, у тому числі і комп’ютерне тестування, але  переважна більшість випадків вони розглядаються незалежно один від одного, однак, оскільки вони застосовуються з однією метою, то повинні бути пов’язані та доповнювати один одного. Отже, необхідна єдина система методів перевірки і оцінки знань, зрозуміло, для кожного напряму галузі знань, зі своєю специфікою. Колектив кафедри матеріалознавства і новітніх технологій Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника протягом останніх років набув певного досвіду, узагальнивши його в статті і робивши спробу поділитися власним баченням, як має бути організований на сучасному рівні контроль знань, умінь і навичок студентів, котрі навчаються на фізичних спеціальностях закладів вищої освіти.

Біографії авторів

АННА ГАМАРНИК

кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри медичної інформатики, медичної та біологічної фізики, Івано-Франківський національний медичний університет

 

 

МИХАЙЛО ЯЦУРА

кандидат фізико-математичних наук, професор кафедри матеріалознавства та новітніх технологій, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

 

 

БОГДАН РАЧІЙ

доктор фізико-математичних наук, професор кафедри матеріалознавства та новітніх технологій  Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

 

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-22

Номер

Розділ

Наукові статті