ВИКОРИСТАННЯ ВИХОВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ КІНОМИСТЕЦТВА В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.2.73-75Ключові слова:
кіномистецтво, підготовка майбутніх фахівців соціальної сфери, соціальні працівники, виховання, виховання у закладах вищої освітиАнотація
Підґрунтям для аналізу можливостей використання кіномистецтва в організації виховної роботи з майбутніми фахівцями соціальної сфери стануть: аналіз педагогічної, психологічної, соціально-педагогічної і філософської літератури, визначення ключових понять досліджуваного феномена; закони, постулати, принципи загальнофілософського значення, загальнонаукові та конкретно наукові методологічні підходи до дослідження; правила логічного висновку – закономірності досліджуваного явища; понятійно-категоріальний апарат дослідження; принципи, на основі яких будується авторська педагогічна концепція.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-02-23
Номер
Розділ
Наукові статті