ВИКОРИСТАННЯ ВИХОВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ КІНОМИСТЕЦТВА В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ

Автор(и)

  • Марія АНДРЕЄВА

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.2.73-75

Ключові слова:

кіномистецтво, підготовка майбутніх фахівців соціальної сфери, соціальні працівники, виховання, виховання у закладах вищої освіти

Анотація

Підґрунтям для аналізу можливостей використання кіномистецтва в організації виховної роботи з майбутніми фахівцями соціальної сфери стануть: аналіз педагогічної, психологічної, соціально-педагогічної і філософської літератури, визначення ключових понять досліджуваного феномена; закони, постулати, принципи загальнофілософського значення, загальнонаукові та конкретно наукові методологічні підходи до дослідження; правила логічного висновку – закономірності досліджуваного явища; понятійно-категоріальний апарат дослідження; принципи, на основі яких будується авторська педагогічна концепція.

Біографія автора

Марія АНДРЕЄВА

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри соціальної роботи, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

 

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-23

Номер

Розділ

Наукові статті