ПРИКЛАДНІ ПЕДАГОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ЧИННИК ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.58.1.9-13Ключові слова:
прикладні педагогічні дослідження, напрями, інноваційний розвиток освітиАнотація
У статті розкрито прикладні педагогічні дослідження як чинник інноваційного розвитку освіти. Науково обґрунтовано такі напрями: ціннісно зорієнтована освіта задля розвитку особистості як громадянина і патріота України; компетентнісно спрямована освіта задля самореалізації суб’єктів освітнього процесу; цифрова трансформація освіта як екосистема цифрових рішень у відповідь на виклики часу; безпечна освіта задля ефективного функціонування і розвитку закладів освіти у воєнний час; акмеологічно орієнтована освіта задля інноваційного розвитку авторських закладів освіти
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-09-05
Номер
Розділ
Наукові статті