ТЕОРІЯ ПРОФЕСОРА МИКОЛИ КОРПАНЮКА ЯК ОСНОВА МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ МІЛІТАРНИХ МОТИВІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ У ШКОЛІ

Автор(и)

  • ГАННА ТОКМАНЬ

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.58.1.29-32

Ключові слова:

слова: основи методики, мілітарні мотиви, збройна боротьба, інтеграція, історія, персоналізація, критичне мислення, екзистенційний розвиток

Анотація

Стаття присвячена методиці вивчення мілітарних мотивів на уроках української літератури в середній школі. Авторка визначає теоретичні засади тлумачення картин збройної боротьби в художньому тексті. Джерелом дослідження є монографія професора-медієвіста Миколи Корпанюка «Перунова звитяга нації» (2012). Ця праця містить науковий аналіз фольклорних і писемних творів із зображенням збройної боротьби українського народу від ІХ до кінця ХVІІІ століть. Дослідник визначив принципи викладання, пов’язані з інтеграцією, контекстуальністю, розвитком критичного мислення та екзистенційним розвитком особистості.

Біографія автора

ГАННА ТОКМАНЬ

доктор педагогічних наук, професор кафедри української і зарубіжної літератури та методики навчання, Університет Григорія Сковороди в Переяславі

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-05

Номер

Розділ

Наукові статті