ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК МЕДІАГРАМОТНОСТІ СТУДЕНТІВ ЯК ВАЖЛИВЕ ЗАВДАННЯ В РОБОТІ СТУДЕНТСЬКОГО НАУКОВОГО ГУРТКА
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.49.2.45-48Ключові слова:
медіаграмотність, принципи медіаграмотності, наукове повідомлення, вища освіта, студентський науковий гуртокАнотація
У статті стисло проаналізовано зміни інтерпретації змісту поняття медіаграмотності відповідно до сучасних завдань української вищої освіти. Окрім того, зроблений прогноз щодо подальшого розвитку медіаграмотності як компетенції та інтерпретовано п'ять основних принципів медіаграмотності, щодо наукових повідомлень. Подані короткі рекомендації з опрацювання цих принципів, у ході обговорень на засіданнях студентського наукового гуртка.
##submission.downloads##
Опубліковано
2019-12-27
Номер
Розділ
Наукові статті