ПРОФЕСІЙНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ РОБІТНИКІВ АГРАРНОЇ ГАЛУЗІ В ПРОЦЕСІ ЇХНЬОЇ ПІДГОТОВКИ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Ключові слова:
компетентнісний підхід, компетентності, робітник аграрної галузі, професійно-технічний навчальний закладАнотація
У статті розглянуто особливості застосування компетентнісного підходу в навчальному процесі професійно-технічних навчальних закладів. Доведено, що компетентнісний підхід не є чимось абсолютно новим, він не заперечує усі поняття, якими оперує професійно-технічна освіта, а лише оновлює, покращує, змінює напрями застосування традиційних освітніх технологій. Визначено структуру компетентності фахівця, виокремлено основні компетентності, якими має володіти майбутній робітник аграрної галузі після завершення навчання у професійно-технічному навчальному закладі. Встановлено, що формування компетентності майбутнього фахівця здійснюється через зміст освіти, яка передбачає не тільки перелік навчальних предметів, а й професійні навички та вміння, які формуються у процесі оволодіння предметом.