ВИЯВЛЕННЯ ПРОБЛЕМНИХ ПИТАНЬ ЩОДО СЦЕНІЧНОГО МОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ АКТОРІВ ТЕАТРУ І КІНО
Ключові слова:
театральна педагогіка, сценічна мова, акторська майстерність, зовнішня техніка мови, культура мовлення, мовленнєва компетентність, ключові мовленнєві компетентності, інтеграція навчального процесуАнотація
У статті піднімаються проблемні питання щодо становлення методики викладання сценічної мови у ВНЗ України мистецького спрямування, розглянуто проблеми та накреслено шляхи підвищення мовленнєвої компетентності майбутніх акторів театру, кіно і телебачення. Досліджується проблеми: мовленнєвої компетентності сучасного здобувача вищої мистецької освіти. Визначається роль мистецьких ЗВО у становленні літературного українського мовлення. Основним завданням дослідницької роботи було проведення якісно-кількісного аналізу з проблемних питань щодо рівня сценічного мовлення, професійної мовленнєвої компетентності абітурієнтів та студентів перших-других курсів. Зауважено, що вихідний низький рівень мовлення виявлено саме у вступників до мистецького університету. Обґрунтовано необхідність оновлення навчальних програм та осучаснення методичного аспекту викладання сценічної мови.