ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ПРОГРАМОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ РУМУНІЇ (2014–2020 рр.)

  • Олександра ЦИБАНЮК кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії та методики фізичного виховання і спорту Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Україна https://orcid.org/0000-0001-5367-5747
Ключові слова: вправи, гра, навантаження, початкова школа, програма, Румунія, фізичне виховання, форми

Анотація

В статті проаналізовано особливості програмового забезпечення фізичного виховання школярів румунської початкової школи ‒ наявність двох навчальних предметів ‒ «Фізичне виховання» та «Гра і рух» в початковій ланці освіти Румунії та визначив основні положення навчальних програм. Автор наголосив, що саме такий синтез напряму впливає на конкретне навчання щодо формування здоров’я учнів шляхом виховання потреби в русі. На його думку, програма «Гра і рух» забезпечує обов’язковий об’єм фізичної активності школярів початкових класів.

Опубліковано
2020-04-02
Розділ
Наукові статті