НАСТУПНІСТЬ В РОБОТІ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ І ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УПРОВАДЖЕННІ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.50.1.70-74Ключові слова:
здоров’язбережувальні технології, наступність, взаємодія заклад дошкільної освіти, початкова школаАнотація
У статті висвітлено проблему наступності в роботі закладу дошкільної освіти і початкової школи в упровадженні здоров’язбережувальних технологій в освітній процес. Наголошено на сучасних наукових дослідженнях. Обґрунтовано основні поняття: здоров’язбережувальні технології, здоровий спосіб життя, взаємодія, наступність. Визначено види здоров’язбережувальних технологій, спільні форми роботи з дітьми, педагогами, батьками. Підкреслено, що застосування здоров’язбережувальних технологій в освітній процес покликане сформувати в дітей дбайливе ставлення до свого фізичного і психічного здоров'я, найважливіші соціальні навички, що сприятимуть успішній адаптації у суспільстві.
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-04-14
Номер
Розділ
Наукові статті