НАСТУПНІСТЬ В РОБОТІ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ І ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УПРОВАДЖЕННІ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС

Array

Автор(и)

  • Лариса ПЄЧКА кандидат педагогічних наук, доцент, кафедра методик та технологій дошкільної освіти, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Україна https://orcid.org/0000-0002-2591-6627

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.50.1.70-74

Ключові слова:

здоров’язбережувальні технології, наступність, взаємодія заклад дошкільної освіти, початкова школа

Анотація

У статті висвітлено проблему наступності в роботі закладу дошкільної освіти і початкової школи в упровадженні здоров’язбережувальних технологій в освітній процес. Наголошено на сучасних наукових дослідженнях. Обґрунтовано основні поняття: здоров’язбережувальні технології, здоровий спосіб життя, взаємодія, наступність. Визначено види здоров’язбережувальних технологій, спільні форми роботи з дітьми, педагогами, батьками. Підкреслено, що застосування здоров’язбережувальних технологій в освітній процес покликане сформувати в дітей дбайливе ставлення до свого фізичного і психічного здоров'я, найважливіші соціальні навички, що сприятимуть успішній адаптації у суспільстві.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-04-14

Номер

Розділ

Наукові статті